راه اندازی سایت شناسایی Invisble ها در یاهو مسنجر
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
راه اندازی سایت شناسایی Invisble ها در یاهو مسنجر
  • بازدید : (409)

نقل قول از تیم آشیانه:

روزانه تعداد کاربران و علاقه مندان به استفاده از یاهو مسنجر افزایش می یابد و عموم کاربران به دنبال این هستند که بفهمند کدام یک از دوستان آنها به صورت مخفی یا Invisble در یاهو مسنجر در حال چت کردن هستند. همانطور که می دانید یاهو مسنجر سرویسی دارد که توسط آن افراد می توانند به صورت مخفی با IDخود آنلاین شده و تنها با دوستان مورد نظر خود چت کنند و اینگونه حضور خود را از دید دیگران مخفی نگاه دارند. چند ماه پیش با طراحی یک روبات هوشمند و معرفی یک ID در یاهو مسنجر که به Sivarobot معروف شد، توانستیم امکان شناسایی افراد Invisble را در مسنجر فراهم کنیم ولی پس از مدت کمی به علت ترافیک زیاد و افزایش Request های ارسالی به سمت روبات، ID ذکر شده توسط یاهو مسدود و Deactive شد. پس از این اتفاق، با تلاشی مداوم و با اعمال تغییراتی، اقدام به طراحی وب سایتی برای ارائه این سرویس کردیم. نام این وب سایت Xeeber است و تنها وب سایتی است که در زمینه ارائه سرویس شناسایی Invisible ها در یاهو مسنجر فعالیت می کند. در حال حاضر نرم افزارهایی مثل Buddy Spy و برنامه های مشابه به علت تغییر پروتکل یاهو مسنجر دچار اختلال شده و قادر به شناسایی Invisble ها به صورت صحیح نیستند ولی با استفاده از وب سایت Xeeber.com شما براحتی بدون هیچ محدودیتی و به صورت رایگان می توانید از Invisble بودن هر شخص در یاهو مسنجر مطلع شوید.

ما برای در دسترس بودن 24 ساعته این سایت، از همکارانمان در شرکت هاستینگ پارسبد کمک گرفته و با اجاره سه سرور اختصاصی در کانادا و آمریکا، سعی خواهیم کرد با سرعت و کیفیت بهتری به صورت دائم به ارائه خدمات به شما دوستاران آشیانه بپردازیم.


 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: